2011. július 29., péntek

Boyfriend vagány színű farmernadrág - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Megvételre kínálok egy Boyfriend /C&A/ márkájú, vagány színű farmernadrágot.
Beleírt méret 40-es, de lemértem, hogy könnyebben eldönthesd, jó-e rád.
Párszor volt csak rajtam, már nagy nekem.
Félcsípő fazonú, öv tartozik hozzá.
Valódi színe egy picivel sötétebb, mint a képeken: szerintem keveredik benne a kék, a szürke, de jelen van egy kis zöldes árnyalat is, nekem ez tetszik benne a legjobban.
Én már beszereztem magamnak belőle egy kisebbet!
Szára egy picit bővöl lefelé, majdnem egyenes szárú.
Zsebein szép díszítéssel.
Ülep elől: 23 cm, szárbőség felül: 32 cm, alul: 24 cm.
Nagyon csinos nőies fazon, valódi női számozással.
Anyaga rugalmas, 2% elasztánt tartalmaz.
Eredeti ára a kikiáltási ár duplája volt.
Postai feladás: ajánlott levélként.
Súlya: kb. 750 gramm, így  585, - Ft + 225, - Ft (ajánlott)
Kérdezz bátran, szívesen válaszolok mindenre!
 
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz!



Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2011-08-06 07:14
. Boyfriend vagány színű farmernadrág - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése